Antikoncepce?

22. května 2015 v 15:01 | T. |  Deník
Ahoj slečny, jak se vám daří?:)

Měla bych na vás dotaz. Dnes jsem po dlouhodobém vysazení začala brát antikoncepci, konkrétnějí Lunafem. Berete některá z vás antikoncepci? Mám obavy, aby moje "nejezení" neovlivnovalo účinek antikoncepce. Je to možné? či na to jídlo nemá vliv. Děkuji moc :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Bella.M Bella.M | Web | 22. května 2015 v 18:36 | Reagovat

To ti asi moc neporadím, ale já po své první antikoncepci dost přibrala, pořád jsem si myslela, že jím moc a moc a nevěděla čím to je, nakonec jsem to zjistila, antikoncepce pitomá. Teď mám jinou a nemám problémy :) Lunafem vůbec neznám, nevím jak to působí, ale na každého asi jinak, snad ti to problémy dělat nebude.

2 Lady Lara Lady Lara | 23. května 2015 v 21:46 | Reagovat

Když máš prázdný žaludek, pilulka se dobře nestráví. Dej si spolu s ní aspoň kousek ovoce. Nebo skleničku mléka... Aspoň něco malého prostě ;)

3 must-be-thinka must-be-thinka | 25. května 2015 v 20:30 | Reagovat

jo to by me taky zajimalo

4 Jajinka Jajinka | Web | 27. května 2015 v 15:06 | Reagovat

Beru Lunafem už 3 roky. Je to super antina. Mě teda horzně vyhovuje. A nemyslím že by tvé nejezení ovlivnilo účinek. Ten by ovlivnilo zvracení nebo průjem.

5 Hanka Hanka | Web | 6. června 2015 v 14:06 | Reagovat

Nemá, jak psaly holky. Ale já sama antikoncepci neberu žádnou :-) Jedu kondom a s milenci neřeším, nikdy jsem za ty roky neotěhotněla.

6 AlariaTheDragonfly AlariaTheDragonfly | 16. září 2015 v 11:48 | Reagovat

Antikoncepce ovlivňuje chutě k jídlu, ale záleží, jakou máš.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama